いつもスマイルホテル東京日本橋をご利用いただき、誠にありがとうございます。
当ホテルでは、SDGsの観点から 環境に配慮したホテルを目指し取り組んでおります。
プラスチックゴミの削減や、ご滞在中の客室清掃の頻度を抑えることによりエネルギー使用量の削減、節水や水質汚染の抑止、CO2排出の削減に繋がり環境負荷の軽減に貢献できると考えております。
何卒ご理解とご協力を賜りますようお願い申し上げます。
1.客室アメニティの提供について
タオル類、バスマットは初日のみお部屋にご用意しております。
歯ブラシ・カミソリ・ボディスポンジ等のアメニティは、アメニティバーからご自由にお取りください。
2.連泊時の客室清掃について
当ホテルでは、ご連泊時のお部屋の清掃を 3泊毎に1回とさせていただいております。
客室清掃日以外は、ドア前にバスタオルとフェイスタオルをご用意し、お部屋には入室いたしません。新しいバスマットが必要でしたらフロントでお渡しいたします。
使用済みのタオル、ゴミ箱の回収をご希望の際は朝10時までにドアの外へお出しください。
※清掃のご希望がない場合でも3泊毎に1回はお部屋の清掃をさせていただきます。
※清掃日以外でも客室メンテナンス、緊急時には入室させていただくことがございます。
1.Provision of Room Amenities
Towels and bath mats will be provided in your room on the first day only.
Toothbrushes, razors, body sponges, and other amenities are available at the amenity bar.
2.Room cleaning for consecutive nights
Rooms are cleaned once every 3 nights for consecutive stays.
On days other than room cleaning days, bath towels and face towels will be placed in front of the door and not in the room.
If you need a new bath mat, we will provide you with one at the front desk.
If you would like us to collect used towels and trash cans, please leave them outside the door by 10:00 am.
*We will clean your room once every 3 nights even if you do not request cleaning.
*We may enter your room for room maintenance or emergencies on days other than cleaning day.